Duktiga mus jägare..

F

Fanskap

Japp japp, det är mina två Jack Russllar, senast i morse hjälptes de åt att jaga fram en ur vaskaskåpet....:crazy: :D

Har förr inte sett när de ha ''klippt'' möss, men idag blev jag ögonvittne, och det kallar jag teamwork! blev verkligen imponerad!

Jag är ju inte heller direkt ledsen över att de tar mössen som letar sig in i stugan, har själv tagit några i en sk. musbur, men sen släppt ut en bra bit i från stugan.

Tur är väl att de dödar dem snabbt och lägger dem sen vid ytterdörren och inte käkar upp dem...:eek: :crazy:

Har ni bra mus jägare?:D förutom katten då....;) (kan inte räkna med min katta, hon är bara 12 v....)

Sv: Duktiga mus jägare..

Vilka duktiga hundar!

Min hund har tagit en näbbmus ute, och han letar efter sork på gärdena.

Har sett honom döda en sork när han var mindre.

Min hund tror möss är till för att slängas upp i luften för dom är nästan lite läskiga när de rör sig i munnen. :D

Nja, förra taxen tog gärna näbbmöss ute, men dom var bara roliga sålänge dom rörde sig. Så det hände väll ett par gånger att dom fortfarande levde när hon lessnade. Så då fick jag slå ihjäl dom å slänga in dom i skogen.... :smirk: Sen blev det nej träning på mössen. :D

Liknande trådar

Övr. Katt Vår 6 månaders hankatt hemma har visat sig vara en killingmachine. Visst är vi lite stolta över honom då alla möss på vinden och i...
Svar
1
· Visningar
710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka