Sv: Dubai

Usch jag var där... å det kändes såååå roligt att en svensk jockey hade chansen å han låg så bra till.

Den bröt inte benet rakt av tror jag, utan det måste varit något i knät eller så...
Sen åkte de väl till hästsjukhuset? Inte bara av banan å avlivade. Jag tror de trodde att den kunde räddas.

rip

Så har jag också uppfattat det. Att de trodde den kunde räddas.

Jättetråkigt verkligen. Det hade varit så kul för P-a om det hade gått bra för honom, då kanske han hade fått chans att rida där igen för andra tränare.

Fast den chansen försvann väl inte direkt med det där.
Han låg ju bra hela loppet och han räddade ju ändå upp det hela väldigt bra.

Men håller med, väldigt synd om honom :(

Nej sant. Det gick ju bra i lopptet innan.

Måste säga att jag är imponerad över hur snabbt de andra jockeysarna uppfattade situationen. De lämnade ju fritt med en gång.

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 888
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: hastflicka
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
404
Senast: Pegasus63
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod
  • Sopsortera kattsand?