Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Visst är den fin .. och har ett steg att kliva in/ut .. men för min smak vill jag hellre inte vara tvungen att kliva/snubbla över en skakel så där. Iofs är den gjort för en liten ponny så det blir inte högt!
Jo precis, förstår att den är tänkt till dressyr. Men när man har sån liten pålle och ändå kör maraton i enaxlad känns det dumt att ha två vagnar. Den var bara så snygg
Har nästan bestämt mig för en Drive out mini. Priset var hyfsat men frakten kommer att bli dyyyyr.
Jag undrar över de större hjulen på den. Kallas den för gigg då eller räknas den som rockard. Vad är körskillnaden med de större hjulen om man ska köra både dressyr och skogsvägar?
stora hjul anser jag kvalificerar vagnen att få kallas gigg! Tycker inte ni så?
Jag körde med en stor engelsk gigg och nordsvensk. Jag hade den i skogen, men vid ett par tillfälle när vi galopperade i snäva svängar så lättade den..rekommenderar inte den till maraton och stor häst, men till liten shettis tror jag den funkar i lätt klass. bra groom bara.
Jag mailade drive-out och de skrev att de bara gjorde den i stålhjul, inte gummihjul oxå som det tydligen stod på hemsidan. jag frågade oxå vad de trodde om att ha den till maraton och de ansåg att det skulle fungera då den är kraftigt gjord men att den så klart var gjord för dressyr och precision utseendemässigt.
Men va skulle frakten bli då och hur långt/hur skulle den fraktas då?
Ja jag vet, funderar på att åka ner och hämta.
Men jag har ingen bil med krok så då ska det hyras/fixas och även hyra släp så det kommer ju också gå på pengar.
Jag beställde en 016I och fick betala 2000kr för frakt från Polen, men då hämtade jag den hos D-O (bara 6-7 mil härifrån ), så om du beställer en 016L så blir det ju 4000kr i frakt, plus lång väntetid (i mitt fall ca 1,5 månad men då beställde jag sista veckan man kunde för den leveransen)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.