Gud så mysigt!Vi ska flytta till gården där jag har hästarna. Bara en liten lägenhet där men den är supermysig och det är en dröm att kunna bo så nära hästarna! Väntar bara på att dottern i familjen ska flytta ut vilket är lite oklart än.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud så mysigt!Vi ska flytta till gården där jag har hästarna. Bara en liten lägenhet där men den är supermysig och det är en dröm att kunna bo så nära hästarna! Väntar bara på att dottern i familjen ska flytta ut vilket är lite oklart än.
Ska visa bilder därifrån sen, det är som sagt inte så stort men sovloft, stor veranda, helt nyrenoverat och min man får ett gamingrumGud så mysigt!
Heja hejaOm nån är intresserad så försökte Nova bocka idag medmen 1-1 till mig, hann med och fick stopp på henne! Nu var det i en galopp fattning så var lite mer upprätt än när vi galopperat några språng.
Måste lära mig hitta bättre balanspunkt när vi galopperar.
Visa bifogad fil 165757
Min har också fått fram sina fläckar nu, tänkte på det häromdagen när hon gick i skrittmaskinen i solenMin häst har blivit fläckigVisa bifogad fil 165888
De är roliga! Fager leker bäver iställetSker ju inget dressyrarbete här, Nelly utforskar istället andra sätt att få utlopp för energi. Imitera grävmaskin var tydligen dagens mission, eller om hon kanske har planer på att plantera ett litet träd?
Visa bifogad fil 165976
Gropen var minst en halvmeter djup och med imponerande raka sidor![]()
Vad i helskotta??Sker ju inget dressyrarbete här, Nelly utforskar istället andra sätt att få utlopp för energi. Imitera grävmaskin var tydligen dagens mission, eller om hon kanske har planer på att plantera ett litet träd?
Visa bifogad fil 165976
Gropen var minst en halvmeter djup och med imponerande raka sidor![]()
Hon hat förmodligen hund inkorsat någonstans bakåt. Gillar att gräva och att slits sönder sakerVad i helskotta??![]()