Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har äntligen köpt mig en dressyrsadel, så vill nu köpa mig dressyrschabrak. Vilket är erat favorit schabrak?
Jag har äntligen köpt mig en dressyrsadel, så vill nu köpa mig dressyrschabrak. Vilket är erat favorit schabrak?
Deras marina med rosékantJag är väldigt förtjust i equito. Fantastiskt snygga, tunna, precis det materialet jag vill ha på undersidan.
Just nu använder jag allroundshabrakJag tycker att trinity är trevliga , Ligger fint och stilla.
Jag brukar dock mäta på schabrak innan jag köper dom så jag vet att de inte blir för stora eller för små för sadeln, Är inte snyggt när schabraket slutar under bossan eller om det går upp på halva länden .
Har hittat ett Equestrian Stockholm jag vill ha, men tycker att 700 är mycket för ett schabrak men tänkte försöka nöja mig med två stycken så kanske är värt pengarna dåJag älskar mina från Mias! Tror det är det märket jag har flest av. Finns mängder med färger, matchande lindor och de håller tvätt efter tvätt efter tvätt.
Har även några sjukt fina från Equestrian Stockholm och PS of Sweden, de är dock ännu oanvända så kan inte uttala mig om deras kvalitet.
Kommer köpa på mig något från Eskadron också, medryttarhästen har ett par cotton som ligger bra och också verkar immuna mot att bli fula i tvätten.
Har hittat ett Equestrian Stockholm jag vill ha, men tycker att 700 är mycket för ett schabrak men tänkte försöka nöja mig med två stycken så kanske är värt pengarna då
Nej, kollade precis biljett till mässan, sparar nog inte in 130 plus resan för att köpa ett schabrakSka du till mässan i Göteborg så brukar man kunna göra klipp där, bland annat med ovan nämnda företag
Nej, kollade precis biljett till mässan, sparar nog inte in 130 plus resan för att köpa ett schabrak
Har hittat ett Equestrian Stockholm jag vill ha, men tycker att 700 är mycket för ett schabrak men tänkte försöka nöja mig med två stycken så kanske är värt pengarna då