Dressyrkavaj

feel

Trådstartare
Nu behöver jag tips...

Har beställt en Pikeur Diana, den kortare modellen men den jag fick var verkligen inte kort. Ser helt sjukt ut då jag bara är 162 cm lång...

Så, tipsa nu om en kort dressyrkavaj, bara en sprund baktill och med bra passform? Alla lite kortare kavajer har två sprund bak eller är typ randiga, vill ha helsvart.

Sv: Dressyrkavaj

jag har också beställt en Pikeur Diana, den kortare modellen eftersom jag inte är jttelång. Men har väntat på den ett tag nu, får nog vänta någon månad till.. Är du säker på att du inte fick en längre? Eller är dom ändå 'överdrivet' långa?

Senast ändrad:

prova de andra Pikeur kavajerna. De finns väl i många olika längder?
Jag har Epson modellen då jag oxå tyckte att Diana var för lång.

Oj i flera år (?) har jag tänkt köpa ny kavaj och har helst av allt velat ha en Pikeur Diana, eftersom jag oxå e kort (160 cm) har jag provat och provat och tyckte faktiskt att den korta modelllen satt bra men det beror nog på hur man e byggd, jag har väldigt korta ben (rider fortfarande b-ponny vid 22 års ålder) och halv lång överkropp.

Men kavaj e svårt om man inte har en direkt "dressyrkropp" eller vad man ska säga.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 776
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 503
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 162
Senast: MiniLi
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 556
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar