Dressyrtjejen_97
Trådstartare
Funderar på att köpa 2 par dressyrdamasker, då jag bara har "hoppskydd" sedan tidigare. Men, det känns ju som rena djungeln! När det kommer till senskydd/hopp-baksskydd finns det ju i princip bara en typ, även om material/färg kan variera. Men när det kommer till dressyrdamasker finns det ju massa olika modeller och utföranden. Känner mig helt lost, trots att jag ska vara dressyrryttare
Det krav jag har är att antingen är att ett 2 par ska kosta max 700 kr eller ett par typ 400 kr. De får gärna vara blåa eller turkosa. Bakskydden ska vara höga, och samtliga skydd ska vara lättare att ta av och på, då jag har knäproblem och inte kan stå på huk/böja knäna mer än max någon minut åt gången, annars får jag ont.
Så kom med era tips!
Det krav jag har är att antingen är att ett 2 par ska kosta max 700 kr eller ett par typ 400 kr. De får gärna vara blåa eller turkosa. Bakskydden ska vara höga, och samtliga skydd ska vara lättare att ta av och på, då jag har knäproblem och inte kan stå på huk/böja knäna mer än max någon minut åt gången, annars får jag ont.
Så kom med era tips!