Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har din också de symtomen? Min kompis ringde mig igår kväll och berättade att hennes gamla hund (12 år, blir 13 iår) dreglat stora pölar under kvällen, och att han verkade hängig och inte sig själv. Hon ringde jourvet. som tyckte att det inte var någon fara än, att det lät som att hunden ätit något olämpligt, vilket är svårt att tro då han varit under uppsikt hela dagen. Dock så skulle hon åka in om hunden verkade bli sämre. Pratade med henne imorse och hunden verkade då må bättre idag iallafall.
Hoppas allt går bra med din hund!
Kanske ska berätta att vi bor i närheten av dig också, om det är något som går...
En variant kan vara att dom har slickat på en groda. Grodorna försvarar sig med ett gift som är jobbigt för hunden och symptomen är desamma som du beskriver, inget som är farligt men man ska hålla uppsikt så att inte febern blir för hög. Det bästa man kan göra i en sån situation är att spruta in vatten i munnen så att giftet sköljs bort.
Foder & Strö Se om du kan få tag på rapspellets. Överlägset torv som jag tycker blir klafsigt och halt bara och trevligare stallmiljö och bättre för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.