Dreamaster

I

Ivona

Har ett 2-årigt sto i stallet efter Dreamaster. Undrar om någon annan har nån pålle efter denna hingst? :D Han är inte så vanlig har jag för mig...

Sv: Dreamaster

Har ett 2-årigt sto i stallet efter Dreamaster. Undrar om någon annan har nån pålle efter denna hingst? :D Han är inte så vanlig har jag för mig...

Jag har ett nyblivet 3-årigt sto efter honom. Ännu lugnt tagen men har bra trav dock ett gräsligt humör. Detta kan jag dock inte skylla på Dreamaster då jag vet att det kommer från mamman.

Japp det är han:) Då kanske du vet mer än mig om hur han är?

Japp det är han:) Då kanske du vet mer än mig om hur han är?

nej jag kommer inte ihåg så mkt mer än det var en stor och rejäl häst.. hade inte vetat att det var han om jag inte visst vilken pappan var och om jag inte kännt igen kusken :angel: :rofl:

Humör finns det gott om hos min också. En liten dam som vet vad hon vill, men ändå så klok. Aldrig varit några problem med henne :D

I ett travstall som jag brukar vara i så har de en ett åring (snart 2) efter Dreamaster. Hon heter Ragpicker´s Dream. Hon är jätte fin.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
665
Senast: ameo
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Hästvård Hejsan. Vad tror ni ett 19 årig stort sto med upphakningar är värd? Rids som vanligt men "sparkar" ut när hon stått stilla en stund...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Tagel
·
  • Artikel Artikel
Radannons Testar slänga ut frågan här, jag har fått i uppdrag att hitta några djurskådisar till en större filminspelning som kommer ske i Luleå...
Svar
0
· Visningar
610
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka