Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
RaderatMadame har värkar ganska säker på det Ringde upp pappa och sa nu får du vara med i matchen det är nog inte så långt borta som du trodde Elmer är på G
Blev det en Elmer?Nu är hen ute
En Ellie Kolsvart med bläsBlev det en Elmer?
Låter som en drömEn Ellie Kolsvart med bläs
Beror på. Är det ett maidensto? Tycker många går över tiden i år överhuvudtagetHur vanligt är det att stoet en vecka innan beräknad fölning inte har gjort något som helst juver?
Hon var dräktig ifjol men kastade efter ungefär halva dräktigheten.Beror på. Är det ett maidensto? Tycker många går över tiden i år överhuvudtaget
Ganska vanligt. Kanske tänker vara väldigt snabb alternativ gå tre veckor över tidenHur vanligt är det att stoet en vecka innan beräknad fölning inte har gjort något som helst juver?
Grattis!En Ellie Kolsvart med bläs
Ja just nu känns som att hon nog tänker gå tre månader över tiden... Hon känns inte alls som hon tänkt släppa ifrån sig sin fölunge! Hon har inte släppt ner magen heller något, men vi får väl se om det kommer ut något föl. Min egen är så jäkla rund att jag tror att hon har bådas föl!Ganska vanligt. Kanske tänker vara väldigt snabb alternativ gå tre veckor över tiden
En sak är säker, ut ska den förr eller senareJa just nu känns som att hon nog tänker gå tre månader över tiden... Hon känns inte alls som hon tänkt släppa ifrån sig sin fölunge! Hon har inte släppt ner magen heller något, men vi får väl se om det kommer ut något föl. Min egen är så jäkla rund att jag tror att hon har bådas föl!
Ibland går det ruskigt fort både med juver och bäckenband men det klart att det lutar nog åt att hon tänker sig att baka lite på övertidJa just nu känns som att hon nog tänker gå tre månader över tiden... Hon känns inte alls som hon tänkt släppa ifrån sig sin fölunge! Hon har inte släppt ner magen heller något, men vi får väl se om det kommer ut något föl. Min egen är så jäkla rund att jag tror att hon har bådas föl!
Gick fölningen lika snabbt som förra gången? Ljuvligt söt fölis. Jag som är travarnörd är egentligen mest förtjust i helt bruna/svartbruna föl men den där var väldigt gulligNu är hen ute
Tog en kvart knappt från att hon la sig första gången tills Ellan var ute Här kör vi raket fart. Pappa var in och kollade bara så hon kom med framhovarna först då han blev lite misstänksam men sen fixa mamma mu resten själv. Ellan var snabbt på benen och börja söka mat. Sen har har vi bara suttit och beundrat henne när hon äter och bajsar Jag är så nöjd att jag äntligen fick en svart med bläs igen. Förra årets är brun med vita strumpor bak.Gick fölningen lika snabbt som förra gången? Ljuvligt söt fölis. Jag som är travarnörd är egentligen mest förtjust i helt bruna/svartbruna föl men den där var väldigt gullig
Så härligt att allt går så smidigt och klokt av din pappa att kontrollera fölets position direkt. Det är otroligt viktiga minuter man sparar om man tidigt uppmärksammar att något är galet, så bra jobbatTog en kvart knappt från att hon la sig första gången tills Ellan var ute Här kör vi raket fart. Pappa var in och kollade bara så hon kom med framhovarna först då han blev lite misstänksam men sen fixa mamma mu resten själv. Ellan var snabbt på benen och börja söka mat. Sen har har vi bara suttit och beundrat henne när hon äter och bajsar Jag är så nöjd att jag äntligen fick en svart med bläs igen. Förra årets är brun med vita strumpor bak.
Hon är väldigt punktlig din mamma muElmer han lyser med sin frånvaro på dygn 333 Men förra året föla hon natten till dygn 334 så vem vet. Hon äter sämre igen på nätterna förutom kraftfoder.
Dräktig för första gången förra året? Hon kan ju i princip föla utan att ha satt juver men mest troligen lär hon förmodligen gå över tiden om hon inte har satt ngt alls veckan före bf. De flesta brukar börja att fylla upp ett par veckor innan.Hon var dräktig ifjol men kastade efter ungefär halva dräktigheten.