Z

zingo_cool

hejsan min katt på snart 1 år . hon är tjock och när man känner på magen så känns det som det finns ungar i den.och hon jammar och spinner högt så.är väldikgt kelsjuk.men är hon dräktig?

Sv: dräktig?

Hur ser hennes tuttar ut? När löpte hon sist? Hade du henne ute lös när hon löpte sist eller har hon hankatt i närheten? har hon gått upp i vikt?

dom ser småa ut änså länge men dem kan bli större.hon löpte för typ några dagar sen när vet jag inte. jag vet det har varit tre hankatter på våran gård men jag vet inte om någon av dem har hoppat upp på henne hon har gått upp lite i vikt men det är inte så mycket (hon är ju ute på kvällarna?

Löpte hon för några dagar sedan så kan det inte vara ungar du känner i magen iaf. Efter ca 3 veckor kan du se på tuttarna om hon är dräktig. Fosterrörelser kan man först känna efter 6-7 veckor.

eller jag vet inte men jag vet hon ligger nu..hon vill inte gå ut

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 979
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka