Dragkedja som bara åker ner!

Hej! min dragkedja på mina ridstövlar åker ner efter en kort stund.. dom är inte trånga så de är inte därför! dom är hyfsat nya och använda fåtalet gånger så jag förstår liksom inte varför dom gör så? har ni några tips på hur man får dom att inte glida ner? ni vet olika trix med t.e.x gummisnoddar och allt vad man kan göra... tack på förhand:)

Quick-fix är att sätta en nyckelring i dragkedjan och sen trä kardborreflärpen högst upp genom ringen (under förutsättning att du har en sån flärp)

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
633
Senast: Grazing
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat