Dragkedja som bara åker ner!

Hej! min dragkedja på mina ridstövlar åker ner efter en kort stund.. dom är inte trånga så de är inte därför! dom är hyfsat nya och använda fåtalet gånger så jag förstår liksom inte varför dom gör så? har ni några tips på hur man får dom att inte glida ner? ni vet olika trix med t.e.x gummisnoddar och allt vad man kan göra... tack på förhand:)

Quick-fix är att sätta en nyckelring i dragkedjan och sen trä kardborreflärpen högst upp genom ringen (under förutsättning att du har en sån flärp)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
692
Senast: Grazing
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
918
Senast: Fiorano
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
686

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka