Dragfri kattlucka?

Skjøldur

Trådstartare
Jag har en kattlucka med magnetlås till mina katter och det tænker jag ha i mitt nya hem också. Men dær kommer jag byta ut ett hallfønster en skiva med luckan i. Alla luckar jag haft ær mer eller mindre dragiga. Finns det någon dragfri lucka, eller något annat sætt att løsa problemet?

När min familj bodde i radhus och min katt var utekatt så hade vi en magnetlucka. Mamma löste problemet med draget att hon helt enkelt byggde en sluss utanför luckan, så katten fick gå igenom två luckor. Det var som en låda utanför själva luckan. Har tyvärr ingen bild på konstruktionen. Det blev iaf bättre än innan :)

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
931
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
310
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
996
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka