Dräktighet Diero Lux N

Ida_81

Trådstartare
Jag har försökt 3 gånger att få mitt sto dräktigt med Cristallo I som Ludger Beerbaum äger, men det ville sig inte! :cry: Därför har jag nu bytt till Diero Lux. Är det någon här som har seminerat med honom? Eller klart det är men jag undrar om det tog sig lätt? Hon har blivit seminerad idag och det är vår sista chans, har en stor klump i min magen!!! :crazy:
 
Hej. Är i precis samma sits som dig. 3 försök med Luxus tog sig ej så försöker nu med Diero på ett sista försök. Håller tummarna för oss bägge!! :bump:
 
Tack! Håller oxå tummarna för oss bägge! :D :up: Är det ingen som betäckt tidigare som kan svara på detta inlägg!?? :angel:
 
Tusen tack :-) Låter ju lovande! :banana: Hoppas vår dam gillar denna svarta pärla istället! :up:
 
Åh.... det blev ingen bebis! :cry: Så oerhört ledsen! Vårt bästa sto... efter Kannan-Nimmerdor-Lord.. Ja ni fattar ju själva!!!!!! Hon tog sig på andra försöket med Cristallo men då blev det tvillingar som hon sedan stötte ut och efter det kom hon aldrig i balans igen! Vet att det är en del av spelets regler MEN det känns så tråkigt när det händer..... Min fina drottning!!!! :love:
 
Åh.... det blev ingen bebis! :cry: Så oerhört ledsen! Vårt bästa sto... efter Kannan-Nimmerdor-Lord.. Ja ni fattar ju själva!!!!!! Hon tog sig på andra försöket med Cristallo men då blev det tvillingar som hon sedan stötte ut och efter det kom hon aldrig i balans igen! Vet att det är en del av spelets regler MEN det känns så tråkigt när det händer..... Min fina drottning!!!! :love:

Beklagar.. :(
 

Liknande trådar

Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 378
Senast: Lyxzen
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 246
Avel Vi har ett äldre sto som gett väldigt fina avkommor. Vi har sagt att stoet inte ska betäckas fler gånger med tanke på ålder. Efter...
Svar
1
· Visningar
1 108
Avel Ok, lång historia kort. Upptäckte fosterrörelser på mitt sto för ca en månad sedan men då jag inte var säker på om det verkligen var...
Svar
8
· Visningar
2 264
Senast: Nariko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp