Dop - Namnceremoni

B

babyfoal

Hur gamla var era barn när ni döpte dom? Alt hade namnceremoni?

Sv: Dop - Namnceremoni

5 månader, det var helt perfekt. Han var fortfarande liten men ändå så pass stor att han var med om vad som hände.

Vi ska ha namngivning för Emilia på lördag, då är hon 5,5 mån. Känns som en lagom ålder.

Mina kompisar ska ha namngivelse snart och deras dotter kommer då vara nästan 10 veckor så de är snabba :)

Juni var 8 månader, vi ville vara utomhus vid ett speciellt tillfälle och väntade därför.

5413_1118790049627_1223303036_30341667_874158_n.jpg

Min lilltjej var ca 2 månader när hon blev döpt.
Hon är född i början på september och är döpt i november. Det blir väl 2 månader? *ingen mattestjärna direkt*

*kl*

Vår son kommer att vara 4 månader när han döps :)

Hade gärna väntat någon månad till men vi vill gärna kunna vara utomhus om det inte hällregnar och blåser på tvären, så då kör vi lite tidigare istället för att förhoppningsvis kunna det!

Maja var 5 1/2 månad och det känndes helt perfekt, hon var mycket med samtidigt som hon inte börjat få spring i benen (så mycket iaf :) )

5448_120336432184_522882184_2004179_2191563_n.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
1 156
Senast: Malin_L
·
Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
865
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Bufera
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
684
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka