Donoso VII

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare HappyBabySham
  • Startdatum Startdatum
H

HappyBabySham

Jag går i funderingarna att eventuellt betäcka mitt sto, och har totalfastnat för en P.R.E-hingst vid namn Donoso VII.
Finns det någon här som har betäckt sitt sto med denne stilige herre? Blev det en fin bebis? Vore superkul om någon ville berätta något! :bump:

Sv: Donoso VII

Jag har för mig att han är basico godkänd om det är det du undrar , Alltså inte Calificado
Men det är en väldigt fin hingst !!

Tesora

Sv: Donoso VII

Jag såg en fölunge efter Donoso på seminstationen i somras. PRE-mamma. Så han måste ju varit i avel förra året med?

Fölungen var ljuvlig, jag försökte fota den men det gick sådär, den var för nyfiken så jag har bara flera bilder på en söt nos. Såg ut att ha bra front, liggande bogar och bra halsansättning, fin överlinje, och var välkomponerad och balanserad i övrigt också, rörde sej fint i trav.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: MML
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 823
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 599
Senast: iNHALE
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 657
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv