JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dom har blivit så stora! *bild*
Mammas katter har blivit så stora!
Biggan, hittekatt som var övergiven, ca 5 vecka:
Nu:
Astrid, barnbarn till våran gammelkatt vi hade i ca 15 år, här 7 veckor:
Nu:
Båda:
Sv: Dom har blivit så stora! *bild*
Naw
Sötingar!
Vad söta!
Underbara
Den första bilden på den första katten var bedårande
OMG sköldpaddan!!
Vad fina de är!
Övr. Katt
Hej.
jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Övr. Katt
Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Katthälsa
Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Katthälsa
Hej,
För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd.
Han har en stump på ca 5 cm...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Klart att pälsen växer ut igen och inte är förstörd, däremot så blir det ju ett himla jobb att få den funktionell igen. Hårrötterna blir...
Mia_R
11 minuter sedan
Svar: 1 748
Visningar: 169 028
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund När man får tokryck mitt i natten och matte är tråkmåns (sover) så det enda logiska är att dra av henne täcket :devil:
geting
Idag kl 00:03
Svar: 483
Visningar: 27 709
Hund
Hagstolpar
Anläggning Varför i all fridens namn ska du ha 5 band? Speciellt så breda?
Luff
Idag kl 01:37
Födda-24
Avel Den där magkänslan som hästägare slår sällsn fel. Håller tummarna! Vad sa veterinären om prognos?
Jordgubbkiwi
Idag kl 01:08
Svar: 69
Visningar: 4 691
Avel
Hage
Anläggning Nej, man kan inte bränna några ändar på oimpregnerade stolpar, och tro att det ska hålla märkbart längre.
Det är en "gubb-myt". Liksom...
skogaliten
Igår kl 23:57