Dogs secret life

Sv: Dogs secret life

I wish you would have said what it was ... I almost didn't look. It's definitely something any dog owner should see.

Oops ... Jag tittade pa den och tankte inte pa att jag maste svara pa Svenska har.:o

det var ju inte mindre rätt för det.
min hund är ensam....ett par timmar om dagen, då jag besöker wc;n eller käkar lunch med kunder....resten av tiden sliter vi på varandra ;)

bortskämd till max mao.

min hund är ensam....ett par timmar om dagen, då jag besöker wc;n

Va?!?! Går det?
Här följer helst båda mina papillooner med in på dass.
Den ena slickar mig på benet och sätter sig sedan på barnens Ikeapall och illglor på mig O_o
Den andra lägger sina framben i kors på mitt lår och gör stretchövningar.

*Gå på wc själv *hmmf*

Jag tror det är en myt att man kan gå på toa i lugn och ro.

Har gett upp det sen länge, och använder nu toatiden till att frishejpa. En klicker hängandes på toapappershållaren och en godislåda i fönsterbänken. Inte avkopplat, men trevligt!

Ska genast sprida den. Intressant!

Dock blir det ingen toa-shejping här hemma hos mig... ;P Toatid är mattetid.

Jättebra program! Jag filmade min hund nu på förmiddagen och han lade sig ganska direkt på sängen och började tvätta sig. Visserligen lite överdrivet mycket tvagning men sedan lade han sig ner och sov resten av tiden. Inte ett ljud hördes. Ska filma nu på eftermiddagen också så får vi se om det skiljer sig något.

Ska dela denna på facebook!
Smygfilmade våra häromdagen medan vi var iväg och handlade. Först stod de en stund och glodde på dörren. Efter ca en minut gick den ena och lade sig i sin korg, suckade lite och sov sedan som en stock och rörde inte en fena resten av tiden. Den andra lade sig på en filt och halvslumrade, tittade upp ibland om han hörde nåt utanför men reste sig inte förrän vi kom hem :)

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 116
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 514
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka