Djurungar - bildtråd!

E

Egonson

Efterlyser bilder på små, söta, ulliga (?), gulliga, underbara små djurbebisar :love: Lamm, kalvar, kaninungar, råttisar, marsvinsbebbar! Alla är välkomna.

Blev väldigt djurbebis-sjuk nyss när jag var ute och körde lite bil, åkte förbi en alldeles kolsvart liten killing (get alltså) som skuttade omkring i en hage :love: Var tvungen att köra saaaakta förbi och glo på den :D

Sv: Djurungar - bildtråd!

Valpar:
12366692.jpg

12366691.jpg

Marsvinsbäbisar:
6658021.jpg

6658023.jpg

Kaninbäbis:
9760945.jpg

aaa, jag har på ett par kaninbäbisar, men hur lägger jag in en bild??

:love: :d Kaninungar är ju något alldeles extra! Valparna var ju inte lite söta heller!

Söta råttebebbar! Härlig teckning de har. Bilden där dom ligger ovanpå varandra, det ser ut som de var klädda i sammet!

Åh råttisarna var underbart söta!!!! :love: :love: (Hästen också naturligtvis ;))

Jag får väl lägga in en bild här när ökenråttbebisarna blir större ;)

Lägger in en bild på en liten hona från min senaste kull, hon är ca 10 timmar gammal här.

Jag har bara kattungar här hemma, men jag är helt lyrisk! En familj längre bort har så mkt katter att de flyr hemmet, de får ingen mat. En kattmamma valde att föda sina bebisar i vår vedbod, när ungarna var cirka 1 månad gamla kom de fram ur brädhögen och stal mitt hjärta direkt! Jag och min pv ska ta hand om en av dem, den med vitt som vi döpt till Freja. Den andra fläckiga ska bo hos en präst i ett stort hus. Den svarta letar vi hem till ännu, vi ska även försöka hitta ett hem åt kattmamma, om vi inte lyckas blir de o sterilisera henne. För mer kattungar vill vi inte ha, även om det är enormt söta! Nåja, här kommer bilder:

11562319.jpg

11562529.jpg

11711037.jpg

11562124.jpg

nu är de två månader och har börjat bli riktigt modiga, min lilla Freja hittade jag i vårt äppelträd i morse:
12497445.jpg

Senast ändrad:

Min bebis :D :love: 6 veckor på kortet, nu 7.
Länkar, funkar inte med bilden direkt av nån anledning..

Senast ändrad av en moderator:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka