Djurplågare torterar hästar på nätterna

Sv: Djurplågare torterar hästar på nätterna

obehagligt......jävla psykfall:devil:

det är väl det MINSTA man kan säga...sådana människor är inte existensbiretigade (stavning)

jag skulle slå ihjäl den som ens TÄNKTE hugga min häst....
fy fan säger jag bara

Ååå, jag har inte ord!!! :mad: :eek: Hur f*n kan man göra något sånt? :(
Stakars hästar (och kanin) :cry:

Usch vad hemskt stackars hästar !
Hade nån sådan ens rört min häst skulle den få ångra !!!

Hoppas någon slår ihjäl det aset som gjorde det!:devil: Jag finner inte ord för ilskan över detta...:(

åå ja fattar bara inte hur man kan komma på en sån pukad grej ja hoppas polisen få fast h*n eller igentligen att en riktigt arg hästägare få fast h*n å skär sönder den pesonen lika mycke som hästarna blivit plågade .. För polisen kan väll igentligen inte göra så mycke, lagen e för kass här i sverige .... Stackars stackars hästar å lilla kanin :cry: :cry: :cry:

Man blir ju så vansinnig för sånt här!

Vilken idiot kommer ens på tanken att göra en sån grej? Just när jag läser detta är jag beredd att ändra på min åsikt om dödsstraff :devil: :cry:

Min skötis har oxå blivit slagen, har sår i huvet o piskrapp på baken. Står i oxie, börja fundera nu, kan d va samma gärningsman? :confused:

I Kyrkheddinge härjade för sju år sedan en djurplågare som agerande enligt ett liknande mönster. Närpolisen ska nu titta på dessa fall igen för att se om det kan vara samma gärningsman.

Så de har alltså släppt lös en människa som har gjort på det här viset innan!!!!!!!!!:eek:

De är inte klokt. Gunnar Bolin som har hand om fallet var min granne när jag var yngre. Och han älskade hästar och alla mina kaniner och katter så han är en riktigt djurvän. Hoppas bara han tar tag i det ordentligt.

_paniiik_ skrev:
Så de har alltså släppt lös en människa som har gjort på det här viset innan!!!!!!!!!:eek:

De står även om man kollar längre bak i informationen att de aldrig fick fatt i denne människa som härjat liknande förut

Allt jag hoppas på är att någon får tag på han så att de blir hans tur för avrättning. !

Senast ändrad av en moderator:

Jag blir helt stum ........ man får höra det varje sommar jag fattar inte och då måste galningen finnas inlåst under vinter tid ...eller var finns en sån sjuk jävel...... vad kan gå så fel hos en människa att straffa ett djur ????? jag finner inga ord men hoppas att den som gör sånt blir straffad

Fy F*n!! Att man ens kan mad att göra nåt sånt!! Skulle inte veta vad jag skulle göra om jag kom ut i hagen för att hämta Vito och se han ligga där sönderslagen och död. Hoppas att dom får fast h*n snart, synd att man inte avrättar i sverige.

Hur kan man göra något sådant? Jag skulle kunna *** den där hämska personen! :devil: Hur kan man göra så mot oskyldiga djur? :confused: Hoppas dom får fast den för idoten! :mad: (får ursäkta ordvalet)

Vad är det för idiot?! Och varför just hästar? Har aldrig hört att det händer kor eller får, vad har folk emot hästar?
Usch man vågar ju knappt släppa hästarna på bete, ju mer man hör desto mer vill man inte lämna hästen på kvällen. Hade jag bott i det området hade jag tältat i hagen.
Passa gården där min häst står för ett tag sen, och där är ändå beteshagarna nära huset men inte så man kan se alla hästar.
Och hagarna ligger rätt nära en by och precis vid en väg. En dag var staketet pajjat på ett ställe (hästarna kunde ha gjort det iom bara undertråden var pajjad men tråd ändarna såg brända ut i ändarna, och en staketpinne saknades och den har ett järnspett som man trycker ner i jorden.
Eftersom den inte fanns nånstans i hagen fick jag rysningar, tänk om nån tagit pinnen och försökt spetsa hästarna? Efter den dagen gick jag ut och kolla alla beteshagarna och hästarna mitt i natten varje natt resten av veckan, ibland flera ggr om natten.

Nä upp med kameror i hagarna eller ha en folkilsken bagge eller tjur med hästarna (svårt att hämta hästen då men..)

jag mår illa!!! jag kan helt enkelt inte förstå

Min kompis grannar hade någon sådan jävul för några/något år sedan och då hade 2 hästar fått djupa sår av en kniv. Jag fattar inte hur man över huvud taget bara kan tänka tanken på att göra något sådant!
Fan för dem som gör sånt! Så jävla mkt FAN för dem. (ursäktar orden)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (SvD) En djurplågare härjar i Kyrkheddinge utanför Staffanstorp i Skåne. På tio dagar har flera hästar skurits och släppts ut. "Det...
2
Svar
20
· Visningar
2 311
Senast: Lunaedies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar