Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr är matte min akilleshäl och jag klarar det inte på distans, det var en av orsakerna att jag tog genvägen (som blev senväg) som djurvårdare istället för naturkunskapsprogrammet. Men vem vet, mannen doktorerar i fysik och är mattegeni - jag borde väl peta på honom. Tyvärr som med de flesta ruskigt intelligenta människor så har han pedagogiska färdigheter som en stövel. Sist vi försökte kände jag mig så korkad och värdelös att det slutade med att han fick trösta och krama om![]()
![]()
Tyvärr finns inte Komvux tillgängligt på alla orter på det viset, där jag bor är det endast distanskurser som finns för Matte C. Jag har kontrollerat detta ut och in, men den förhoppning störtdök.
"Vi håller på att avveckla Sverige norr om Dalälven, var god dröj..."
Jag ska sätta mig ned nu i helgen och gå igenom högskolorna och se hur kraven ser ut och vilka utbildningar som faktiskt finns. Som gymnasieelev drömde jag om att plugga till djurskyddsinspektör, det kräver dock matematik ganska långt ned i registret.![]()