Djur som ändrar dygnsrytm.

L

Lejonflickan

Våra gerbiler vaknar kl 7 varje morron när vi brukar stiga upp. Då vill dom ha frukost osv. Sen har de vart pricksäkra på kl 20.00 - då har det alltid varit tid för dem att komma ut och springa. Men icke. Nu har de sen 2 veckor tillbaka velat komma ut kl 17 istället! Sen varit skitsura ett par timmar och så gÅtt och sovit igen. NÄr de får komma ut kl 20 så går de bara och sätter sej i "långa rören" och sover! VA? Vadå otacksamt! Och VARFÖR har de båda bytt dygnsrytm samtidigt? De är ju osams och bor i olika burar i olika rum?
Jag blir inte klok på detta! :confused:

Sv: Djur som ändrar dygnsrytm.

Kanke beror på att vi ställt om klockan?

Det vet jag när vi gick "Fyra-rundan" så drog man ju fram och tillbaka klockan beroende på årstid så satt de alltid vid dörren och när man drog fram klockan ville de inte gå ut! :D

rattalskare skrev:
Kanke beror på att vi ställt om klockan?

Det vet jag när vi gick "Fyra-rundan" så drog man ju fram och tillbaka klockan beroende på årstid så satt de alltid vid dörren och när man drog fram klockan ville de inte gå ut! :D

men då borde de ju ändrat tid även på morron? :confused:

Ne det tror jag inte... det är mest kvällen det slår ut sig på..

rattalskare skrev:
Ne det tror jag inte... det är mest kvällen det slår ut sig på..

JAG är iallafall toktrött på morron när dom ställt om tiden... :D

Jag får väl hoppas på att de rättar till sej snart....för inte tusan kan de få vara ute på nätterna hur som helst jämt? :devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka