Dizze är tillbaka

arabia

Trådstartare
När jag flyttade från hus till lägenhet tog jag med mig min gamla katt som varit ute/innekatt i 10 år. Första veckorna gick bra o ha honom som innekatt men sedan rymde han ut genom balkongen (bor en trappa upp). Idag har han kommit till rätta igen efter nästan 6 veckor på rymmen, han hittade mig o hunden när vi var ute på promenad för en stund sedan. Han mår efter omständigheterna bra, väldigt hungrig iof men annars i fint hull.

Ville bara skriva av mig lite o dela med mig av min glädje att få återse min älskade katt

Sv: Dizze är tillbaka

Ooooh så härligt! En kamrats katt försvann vid en flyttning och har inte kommit tillbaka. Det är så underbart när det går bra!!!!!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
800
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: ryujaneiro
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 406
T
Övr. Katt Hej Ber om ursäkt då detta säkert blir lite långt men ska försöka hålla det kortfattat.. Jag skaffade min katt för ungefär 6 år sedan...
Svar
2
· Visningar
1 731
Senast: Tass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama