Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett gym-kort på Sats. Gick inte dit en enda gång
Skönt att höra att det inte bara är vi som köpt den största ipaden och den enda som använder den är dottern när hon spelar i bolibompa-appen.Köpte en iPad Pro (största) förra året för nästan 11000. Det är bara dottern som använder den till att titta på youtube och spela så väldigt ovärt.
Säljer eller skänker. Inga kläder som fungerar slängs.Ni som köper kläder som ni inte använder, vad gör ni av dem när ni inser det? Jag hittade två par splitter nya jeans i soprummet för ett par månader sedan. Helt oanvända, etiketter och allt var kvar. Win för mig för de passade. Men ganska onödigt?
Oj, då hade du ännu värre otur än jag.Gummistövlarna från Jula som läckte in första promenaden...
Jag rensade för några månader sen, hade en hel del kläder som var för små men i bra skick, dem gav jag till Stadsmissionens second hand-butik.Ni som köper kläder som ni inte använder, vad gör ni av dem när ni inser det? Jag hittade två par splitter nya jeans i soprummet för ett par månader sedan. Helt oanvända, etiketter och allt var kvar. Win för mig för de passade. Men ganska onödigt?