Distanstävlingar i Göteborg

Sv: Distanstävlingar i Göteborg

Närmast är nog vi med Sämsholmsritten i Herrljunga kommun, c:a 9 mil ifrån. Kom gärna och rid! Vi kommer att ha 8 mil, 5 mil, 5 mil CR och en PP på 3 mil. Datum är inte helt klart ännu, men kommer att bestämmas på arrangörsmötet på lördag. Någon gång i april. Allt om tävlingen kommer att finnas på Sämsholms ryttarförenings hemsida.

Sämsholmsrittens PP ligger med i min planering som första start för mig 2009 :bow: Känner mig riktigt lyckligt lottad som bor i närheten av så många distansritter :D Ska hålla utkik på er hemsida!

Närmast är nog vi med Sämsholmsritten i Herrljunga kommun, c:a 9 mil ifrån. Kom gärna och rid! Vi kommer att ha 8 mil, 5 mil, 5 mil CR och en PP på 3 mil. Datum är inte helt klart ännu, men kommer att bestämmas på arrangörsmötet på lördag. Någon gång i april. Allt om tävlingen kommer att finnas på Sämsholms ryttarförenings hemsida.

JA! jag kommer gärna! har ett sto som älsakar att vara ute på långa ritter i skogen, så detta kommer bli perfekt!

/Lisa

Sämsholmsrittens PP ligger med i min planering som första start för mig 2009 :bow: Känner mig riktigt lyckligt lottad som bor i närheten av så många distansritter :D Ska hålla utkik på er hemsida!

tur att du bor nära, de flesta är ju så långt söder ut! men hoppas på att det ska komma några lite högre upp i landet:D

/Lisa

tur att du bor nära, de flesta är ju så långt söder ut! men hoppas på att det ska komma några lite högre upp i landet:D

/Lisa

...fast du bor väl också nära många ritter? ...om det stämmer att du bor i Göteborg så...? du har ju både Billingeritten, Hökensås och nu även Sämsholm. Plus att om Karolinerritten och Kinnekulleritten kommer tillbaka så är även de inom "normalt" köravstånd även från Göteborg ....enligt mig då förstås... ;)

(fast det beror ju alltid på hur man själv bedömer vad som är "nära" ju...! :angel:)

...fast du bor väl också nära många ritter? ...om det stämmer att du bor i Göteborg så...? du har ju både Billingeritten, Hökensås och nu även Sämsholm. Plus att om Karolinerritten och Kinnekulleritten kommer tillbaka så är även de inom "normalt" köravstånd även från Göteborg ....enligt mig då förstås... ;)

(fast det beror ju alltid på hur man själv bedömer vad som är "nära" ju...! :angel:)

vet att det är en del ritter nära mig, (jag bor i gbg) men hästen har inte haft kapaciteten för att klara av en distansritt, men nu så gör hon det! Hon hade i princip ingen muskel alls när hon kom till mig i slutet av mars, hon är fortfarande inte färdigmusklad men nu orkar hon vara ute ett par timmar i verierad terräng uten att vara särskillt trött när on kommer tillbaka :) så det går ju framåt om man säger så,

Liknande trådar

Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: Lingon
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
493
Senast: MiniLi
·
Fritid Några kompisar och jag funderar på att resa till Spaniens sol i början av juni nästa år. Gärna på fastlandet. Vi vill bo i samma boende...
Svar
3
· Visningar
333
Senast: cirkus
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Varför inte planera vilka tävlingar du vill hålla koll på nästa år nu när 2023 går mot sitt slut? Här får du hjälp med en lista över...
Svar
0
· Visningar
584
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka