Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Närmast är nog vi med Sämsholmsritten i Herrljunga kommun, c:a 9 mil ifrån. Kom gärna och rid! Vi kommer att ha 8 mil, 5 mil, 5 mil CR och en PP på 3 mil. Datum är inte helt klart ännu, men kommer att bestämmas på arrangörsmötet på lördag. Någon gång i april. Allt om tävlingen kommer att finnas på Sämsholms ryttarförenings hemsida.
Sämsholmsrittens PP ligger med i min planering som första start för mig 2009 Känner mig riktigt lyckligt lottad som bor i närheten av så många distansritter Ska hålla utkik på er hemsida!
tur att du bor nära, de flesta är ju så långt söder ut! men hoppas på att det ska komma några lite högre upp i landet
/Lisa
...fast du bor väl också nära många ritter? ...om det stämmer att du bor i Göteborg så...? du har ju både Billingeritten, Hökensås och nu även Sämsholm. Plus att om Karolinerritten och Kinnekulleritten kommer tillbaka så är även de inom "normalt" köravstånd även från Göteborg ....enligt mig då förstås...
(fast det beror ju alltid på hur man själv bedömer vad som är "nära" ju...! )