distansridbyxor

panzy

Trådstartare
vad finns det för märken? vilka finns att köpa i sverige? fördelar/nackdelar? ca pris?

Sv: distansridbyxor

Gå in i vilken sportaffär som helst och köp löpartights. Minst lika bra, och finns vinterfodrade.

D*stansritt.nu säljer Issential Riding Tights, vilka går på knappt 800 riksdaler.

Jag har både ridtaits, iride*n, och löpartaits, R*gelli. Rider hemma i löpartaits och har ridtaitsen på tävling. Mina löpartaits, R*gelli, har en tun söm längs med hela insidan av benet men det är inget jag har fått skav av. Jag klarar inte av vanliga ridbyxor för de får jag skav av men löpartaitsen är så mjuka att det inte skaver mig. Då får jag mer skav av mina gamla ridtaits, Stud *ne, som nu är sladdriga och har tappat formen.

Liknande trådar

Småbarn Någon här som haft barn på en Waldorf förskola? Vad är det egentligen? Fördelar och nackdelar? Jag är inte så imponerad av de stora...
Svar
14
· Visningar
1 301
Hundhälsa När Sareks mage rasade helt i vintras fick jag tips av veterinären att ge allergifoder (RC Hypoallergenic) istället för magfoder...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: Wenniz
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
402
Senast: Pegasus63
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar