Distansgalan!

CK

Trådstartare
Startar en tråd för att få veta lite om vad som hände på distansgalan.
Typ: vilken föreläsare var bäst? Vilka fick de hemliga prisen? Vem blev fullast? och andra viktiga saker. :D

Sv: Distansgalan!

Jag tyckte mig se en uppdaterad version av "dagordningen" vid Distansgalan i veckan - föreläsningen med omtalad person verkar, förnuftigt och klokt nog, ha blivit utbytt mot vettigare alternativ.
Fast jag har inte själv varit på galan. Var på syrrans bröllopsfest istället. Giltigt skäl? ;):D

Sv: Distansgalan!

Den ena SS blev utbytt till en annan föreläsare. Den andra SS (som var den jag var intresserad av att höra) blev sjuk och avbokade i sista sekunden :(. Föreläsningarna i övrigt var intressanta.

Ni som inte kom missade massor av ruskigt god mat :d. Snacka om att de kunde laga mat på det stället.

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
773
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 141
Senast: Derivata
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 300
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar