Distansgalan 2011

Sv: Distansgalan 2011

Ja för all del, glöm inte bort galan! :)
Inbjudan finns på Värmlands hemsida samt lite överallt på nätet, ex på distansens fina hemsida.

Anmälningarna rullar in så se till att anmäla er i tid då det är begränsat antal platser..."Först till kvarn...."

Ja för all del, glöm inte bort galan! :)
Inbjudan finns på Värmlands hemsida samt lite överallt på nätet, ex på distansens fina hemsida.

Anmälningarna rullar in så se till att anmäla er i tid då det är begränsat antal platser..."Först till kvarn...."

Tänkte påminna er om att imorgon är det bara 1 månad kvar för att hinna anmäla sig till Distansgalan 2011. Det kan vara smart att anmäla sig innan allt "helgstök" börjar, risken finns ju att det annars (hemska tanke) kan bli bortglömt under storhelgerna. Vi tror verkligen att det ska bli en kanongala :laugh:
Välkomna!

Senast ändrad av en moderator:

Skåningar som skall till galan?
Jag kör upp från mellanskåne, ngn mer som skall upp som vill hänga på och hålla mig vaken den långa vägen till värmland!?

Rödluvan

Skåningar som skall till galan?
Jag kör upp från mellanskåne, ngn mer som skall upp som vill hänga på och hålla mig vaken den långa vägen till värmland!?

Rödluvan

Jag ska åka från Småland, tänkte skicka PM men lyckades inte. Du får gärna höra av dig

Liknande trådar

Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: Bapelsin
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Anna-Bella
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
1 064
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka