Distans på ridsportsförbundets hemsida

lilian

Trådstartare
Hej,
Har mailat till ridsportsförbundet idag och undrat varför inte distanssidan uppdaterats sedan i juli trots att det hänt massor. Varför kan de inte tillsätta en engagerad distansmänniska att sköta det? Bukefalos är toppen, alltid rykande färsk information.:mad:

Sv: Distans på ridsportsförbundets hemsida

Herregud! En helt ny sida, jag måste ha en gammal sida som dyker upp hela tiden jag klickar på min favorit. Nu har jag bytt. Tack för hjälpen.

Se där, snabbare svar på Bukefalos än vad du får nån annanstans.

Jag förstår inte varför folk är så skeptiska till Buke...

Fick maila och be om ursäkt.
Visst är buke bra, minst en koll om dagen. Fast vår egen hemsida är suverän också. Nerikes förstås!

Liknande trådar

R
Övr. Barn Våren 2010 separerade jag och mitt ex efter tio år ihop. Vår son var då 5 år. Jag har väl alltid varit den som skött "allt" gällande...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 625
Senast: Amha
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 668
Gravid - 1år Hej hopp! My blir 5 månader på lördag och är just nu inne i en period fylld av frustration :D Hon vill så mycket men kan inte allt...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: MittNyaJag
·
Distans Blir så besviken på förbundet ibland. Meddelade mitt distrikt för över ett år sedan om min nya e-mail adress, för det är ju inte kul...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: snurran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka