distans i/omkring uppsala

Sv: distans i/omkring uppsala

Rönningens så klart! www.ronningens.com så finner du oss. Vi har ryttarmöte en gång i månaden, träningsritter och självklart Rönningeritten i juni! RKRK är dessutom den klubb i Sverige som fn är störst och har mest antal kilometerar per år.
Välkommen !

ah, va roligt med en så aktiv klubb :)

blir uppsalabo till hösten, har dock ingen häst med mig :( men tänkte att jag skulle kunna engagera mig ändå ;) funktionärer o hinknissar behövs ju alltid :angel:

haha, hade gärna hittat nån att hjälpa liiite tidigare :p

Här är en till som tacksamt tar emot intet ont anande hinknissar :angel:
Startar första CR för hästen på Rönningen i år (om jag bara vågar, min andra tävling)
Har dessutom ytterligare en häst hemma i stallet som skall startas nästa år om allt går enl. planerna.

Bor utanför Uppsala men tävlar dock inte för Rönningen... ännu, man vet ju aldrig. ;) Det verkar som om det händer mycket roligt i den klubben och det blir ju lite ensamt som enda distansryttare i en klubb full med "vanliga" dressyr o hoppryttare. :grin:

Liknande trådar

Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k...
2
Svar
28
· Visningar
1 851
Senast: Mineur
·
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
491
Senast: Mirre
·
Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 556
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA