Directions (eller annan "extrem" färg) på mörkt hår?

Sparrisen123

Trådstartare
Vad händer om jag har i t.ex. Directions i någon ganska mörk färg, som Dark Tulip, Plum eller Midnight Blue i mitt mörkbruna (nästan svarta) hår? Händer det ingenting alls, eller kommer det att se mörkt ut med en "touch" av rött/lila/blått?
 
Sv: Directions (eller annan "extrem" färg) på mörkt hår?

Bleker du inte innan finns det risk för att det knappt kommer märkas.
 
Sv: Directions (eller annan "extrem" färg) på mörkt hår?

Okej, typiskt. Då får jag hitta på någon annan frisyr som tillåter lite blekning och risk för att håret säger upp sig :p
 
Sv: Directions (eller annan "extrem" färg) på mörkt hår?

Men du kan absolut testa först, Directions toningar sliter inte direkt på håret utan det värsta som kan hända är att färgen inte syns eller syns lite men släpper efter någon dusch.
 
Sv: Directions (eller annan "extrem" färg) på mörkt hår?

Jadå, det vet jag :) Men jag har inte de färger hemma jag tänkte prova med utan skulle isåfall behöva köpa, men ska jag ändå bleka tar jag hellre någon av de färger jag redan har hemma istället för att köpa och chansa :)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag ska kanske ut på islandshäst-tävlingsbana i sommar, och hästen jag ska rida är en ganska mörk, nästan lite "gråbrunaktig" fux med...
2
Svar
24
· Visningar
5 286
Senast: mily
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp