Sv: Dina mål och hur du tränar : )
undrar vilka ni rider för och hur ofta?
Brukar rida för Anna Funni Jonasson, försöker göra den varannan vecka, nu har de dock gått lite längre tid emellan.
Rider även lite för Hinni, hade tänkt rida för honom ca 1 gång i månaden, men har inte riktigt blivit tid för det.
Anna brukar även vara med hos Hinni, så hon kan hjälpa mig vidare med det som vi går igenom
Mål?
Har både kortsiktiga mål och långsiktiga. Eller kan man säga ett mål och många stopp på vägen kanske
Först och främst vill jag få bättre takt i den ökade tölten och jag vill lära mig rida bättre (framför allt tölten, är en hel vetenskap känns det som ibland)
Vill starta några lättklasser till våren, höja våra poäng sen i höstas, har lite olika poängmål, gärna bättre för varje tävling. Om jag känner mig mogen kommer jag ev att starta någon öppenklass, funderar även på att rida ett Gaedingakeppni-kval för jag tror att den grenen passar oss väldigt bra.
Mitt långsiktiga mål är att jag någon gång i livet skulle vilja rida SM, det hade varit en rolig upplevelse.
Har även ett helt annat mål än tävling också, skulle vilja kunna rida Randalin i bara halsring i framtiden
Hur skulle du beskriva ditt ridsätt? speciell inriktining? Mer fokus för tävling osv?
Mitt ridsätt är väl inriktat mot dressyr, jag vill ha en lyhörd häst och jag vill kunna utveckla min ridning så att jag kan rida med så små hjälper som möjligt.
Tränar även för tävling, men mest för att jag vill utveckla mig själv.
Tävlingarna är ju bra träningar
kan man höja sina poäng från förra gången är det bra! Och en rosett är ju bara ett + i kanten.