"Din dag" på messenger

tott

Trådstartare
Fick meddelande om att mitt ex har börjat dela "din dag" på messenger med mig. Vad betyder det??

Tack!

..men varför i hela världen vill han plötsligt dela en skidåkningsbild med mig? Han har varit väldigt tyst de snart 2 åren vi nu varit isär. Han har inte gillat ett enda av mina fb-inlägg, och har har dessutom ihop det med exet innan mig (som hade många sidor han inte gillade...och inte hans vänner heller)
Fattar ingenting???:confused:

Tack!

..men varför i hela världen vill han plötsligt dela en skidåkningsbild med mig? Han har varit väldigt tyst de snart 2 åren vi nu varit isär. Han har inte gillat ett enda av mina fb-inlägg, och har har dessutom ihop det med exet innan mig (som hade många sidor han inte gillade...och inte hans vänner heller)
Människor är konstiga, är min analys. :idea:
Lönlöst att försöka förstå :angel:

Tack!

Det delas som sagt med alla vänner.
Varför har du kvar honom på fb om ni ändå inte har kontakt?

Tack!

Haha, me det delas ju inte enbart med dig, så oroa dig inte. Han delar bilderna med alla sina vänner ;)
har han inte hört av sig till dig så har han nog inte dig ens i bakhuvudet när han delar bilderna, tyvärr.

Haha, me det delas ju inte enbart med dig, så oroa dig inte. Han delar bilderna med alla sina vänner ;)
har han inte hört av sig till dig så har han nog inte dig ens i bakhuvudet när han delar bilderna, tyvärr.
Varför denna ton? Det är varken roligt eller "tyvärr". Lite kontakt har vi haft ändå - mycket sporadiskt och väldigt lite. Hade ingen aning om vad "din dag" var - därför frågade jag...och fick bra och sakliga svar.

Varför denna ton? Det är varken roligt eller "tyvärr". Lite kontakt har vi haft ändå - mycket sporadiskt och väldigt lite. Hade ingen aning om vad "din dag" var - därför frågade jag...och fick bra och sakliga svar.

Jag uppfattade ingen "ton".
Låter som att exet är ett känsligt ämne för dig så du läste nog in lite mellan raderna där helt enkelt :)

Okej, jag skrev det utan någon ton, förutom en skojig ton, möjligtvis. Men det är svårt att skoja i text.
Hur som så ville jag inte vara elak/dum/otrevlig eller annat negativt.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej. Om jag är vän med ngn på FB och Messenger men valt att inte följa hen, om jag då ångrar mig och trycker på "följ"får personen då en...
Svar
6
· Visningar
398
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 716
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Kan någon förklara varför jag kan se Levererat och Läst på vissa mottagare av mina SMS men inte på andra? Mest irriterande är att jag...
Svar
16
· Visningar
1 139
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 522
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar