Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sambo somFick meddelande om att mitt ex har börjat dela "din dag" på messenger med mig. Vad betyder det??
Människor är konstiga, är min analys.Tack!
..men varför i hela världen vill han plötsligt dela en skidåkningsbild med mig? Han har varit väldigt tyst de snart 2 åren vi nu varit isär. Han har inte gillat ett enda av mina fb-inlägg, och har har dessutom ihop det med exet innan mig (som hade många sidor han inte gillade...och inte hans vänner heller)
Fattar ingenting???
Ahaa, man kan göra så? Det är säkert lösningen på det "konstiga" ☺ Tack!Han har det förmodligen inställt så att alla hans vänner kan se det
Precis som MyStories på Snap eller Din händelse på Insta.
Ahaa, man kan göra så? Det är säkert lösningen på det "konstiga" ☺ Tack!
Det lugnar min själ liteJapp, så skulle jag gissa att det är
????Sambo som
Tack!
..men varför i hela världen vill han plötsligt dela en skidåkningsbild med mig? Han har varit väldigt tyst de snart 2 åren vi nu varit isär. Han har inte gillat ett enda av mina fb-inlägg, och har har dessutom ihop det med exet innan mig (som hade många sidor han inte gillade...och inte hans vänner heller)
Fattar ingenting???
Haha, me det delas ju inte enbart med dig, så oroa dig inte. Han delar bilderna med alla sina vännerTack!
Fattar ingenting???
Vi känner ju varandra och är inte ovänner. Har många fb-vänner som jag inte har kontakt med.Det delas som sagt med alla vänner.
Varför har du kvar honom på fb om ni ändå inte har kontakt?
Ahaa - till och med så.Det delas med de man har på messenger. Jag ser det exet delar trots att vi inte är vänner på fb.
Varför denna ton? Det är varken roligt eller "tyvärr". Lite kontakt har vi haft ändå - mycket sporadiskt och väldigt lite. Hade ingen aning om vad "din dag" var - därför frågade jag...och fick bra och sakliga svar.Haha, me det delas ju inte enbart med dig, så oroa dig inte. Han delar bilderna med alla sina vänner
har han inte hört av sig till dig så har han nog inte dig ens i bakhuvudet när han delar bilderna, tyvärr.
Tonen sätter du själv när du läser. Själv läste jag inlägget som skämtsamt.Varför denna ton?
Varför denna ton? Det är varken roligt eller "tyvärr". Lite kontakt har vi haft ändå - mycket sporadiskt och väldigt lite. Hade ingen aning om vad "din dag" var - därför frågade jag...och fick bra och sakliga svar.
Okej, jag skrev det utan någon ton, förutom en skojig ton, möjligtvis. Men det är svårt att skoja i text.Varför denna ton? Det är varken roligt eller "tyvärr". Lite kontakt har vi haft ändå - mycket sporadiskt och väldigt lite. Hade ingen aning om vad "din dag" var - därför frågade jag...och fick bra och sakliga svar.
Tack! Som någon skrev så är det lite känsligt..Okej, jag skrev det utan någon ton, förutom en skojig ton, möjligtvis. Men det är svårt att skoja i text.
Hur som så ville jag inte vara elak/dum/otrevlig eller annat negativt.