Diddi sadel

ishorses

Trådstartare
Tänkte köpa en Diddi sadel men har svårt att hitta en återförsäljare i Norge, dom flesta säljer enbart Top Reiter bomlös.
Så undrar vilken skillnad det är mellan dom?
Satt super bra i Diddi sadeln..

Sv: Diddi sadel

Tänkte köpa en Diddi sadel men har svårt att hitta en återförsäljare i Norge, dom flesta säljer enbart Top Reiter bomlös.
Så undrar vilken skillnad det är mellan dom?
Satt super bra i Diddi sadeln..

Jag har själv en Diddi-dyna som jag älskar, skillnaden är att Topreiters är mycket klumpigare (anser jag iaf ;) ) Men det är säkert en smaksak...

Du har fel! ;)

Jag föredrar Topreitern så det är nog på det stora hela en smaksak. Topreitern brukar dock kritiseras för att den har smal kanal.

Jag tkr nog också bättre om Diddi-dynan. Tkr också den är smidigare och tkr bättre om knästöden. Synd bara att de är så "dyra".

Tycker det är lätt att hamna i stolsits i Diddin. Fast jag är ganska kort, kanske spelar in.

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Tora
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
516
Senast: liiinnea
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
643
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka