Det var väldigt länge sen

citron

Trådstartare
jag var med på någon vet bes så jag undrar vad ingår i vet bes på häst.Jag har inte gjort det själv på dom jag har fått eftersom fått är precis det jag har.Så nu undrar jag rätt och slätt vad som ingår.Allmän koll och böjprov men jag vill gärna veta lite mer specifikt.Jag känner mig riktigt okunning nu men ni kan väl svara i alla fall.
/Tesso

Sv: Det var väldigt länge sen

Vet börjar oftast att böja hästen, går den igenom böjprovet är det väl allmän kontroll... har aldrig kommit så långt... :cry: Men du kan ju välja att ta full besiktning och bara böjprov...

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 493
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
582
Senast: Myzan87
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama