Det var längesen!!!

antiloop8

Trådstartare
Hej på er! Här kommer en gammal användare in o säger hej :)
Har inte varit inne här på flera år. Vilka "gamlingar" är kvar o är det någon här inne som kommer ihåg mig, "Loopen"?! :o

Sv: Det var längesen!!!

Jodå, jag känner igen ditt nick. Du känner knappast igen mitt nuvarande men kanske A_K_N ;)

Jag minns dig! Jag kan ha bytt nick sen du var här sist, men då hette jag Carran82 (tror jag?!?)

A_K_N känns bekant :)
Carran82 likaså, men Kivina är nog för nytt, så det är lääängesen jag var här hehe

...och jag var tvungen att gå in och se varför någon startat en tråd om min häst :D ("loopen" som jag såg i ögonvrån när jag skummade seniorsidan :p )
Men å andra sidan så minns jag ju dig också, så jag kan lika gärna svara! Heter samma som förr, fast förr hängde jag väl mest på ÄU. Och jag vill dessutom minnas att vi sågs någon enstaka gång på en ridtravarträning? :) Har tänkt på dig någongång, eftersom du bor (eller bodde? tiden går ju..) i mina gamla trakter.

Kul att se dig! Vad har hänt sen sist?

Har inte varit inne här på flera år. Vilka "gamlingar" är kvar o är det någon här inne som kommer ihåg mig, "Loopen"?! :o

Känner igen ditt namn, även om jag själv egentligen inte varit så aktiv här på kanske lika lång tid. :)

Tjingeling

Long time no see, hoppas allt är bra med dig

Senast ändrad:

Jaa, det var på Millan-tiden jag var o tränade utanför Mantorp. Min lilla stjärna <3
Hon finns inte med mig längre. Hade även ett holsteiner-sto som jag fick lov o sälja pga. nytt jobb.
Men nu bor vi på gård, fortfarande utanför Eksjö.
Tävlar o tränar otroligt mkt med mina hundar och är mycket aktiv i rasklubben. Nu när vi bor på gård ska vi dock införskaffa oss ett par shettisar alt. mindre ponnysar. :)

Det är typ det som hänt i korthet :)

Känner igen dig också Koli, men fick för mig om att du hade en fågel som presentationsbild? Men där kan jag ha fel ;)

Haha, ja det var bättre förr ....vad har du gjort alla dessa åren då ?

Massor!! :)
Skaffat gård. Skaffat nya hundar som tävlas o tränas flitigt. Har lagt hästarna åt sidan, men tänkte jag skulle återuppta det så smått.

Vad har hänt hos dig? :)

Massor!! :)
Skaffat gård. Skaffat nya hundar som tävlas o tränas flitigt. Har lagt hästarna åt sidan, men tänkte jag skulle återuppta det så smått.

Vad har hänt hos dig? :)

Jadu , här har väl också hänt massor....separerade 2005 men då var du väl här,,jobbat som PA, jobbat med hästar, jobbar som PA igen och har en loverboy som är bra mycket yngre än mig som muntrar upp tant :D

i det stora hela :p

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 871
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
439
Senast: Monimaker
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 071
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar