Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan! Vilket bett anser Ni är snällast mot hästens mun. Jag vill gärna köpa ett bett där jag med säkerhet kan veta att detta inte skadar min häst.
Jag skall ta ut tandläkare till min häst senare under året, men tills dess undrar jag vad ni rekommenderar?
Eller gör tvärtom; ta ut tandläkaren först och passa på att prova olika bett när hen är där. Då kan du i alla fall få en uppfattning om vilka som ligger bra i munnen, och så kan du prova att rida på dem.Hejsan! Vilket bett anser Ni är snällast mot hästens mun. Jag vill gärna köpa ett bett där jag med säkerhet kan veta att detta inte skadar min häst.
Jag skall ta ut tandläkare till min häst senare under året, men tills dess undrar jag vad ni rekommenderar?
Eller gör tvärtom; ta ut tandläkaren först och passa på att prova olika bett när hen är där. Då kan du i alla fall få en uppfattning om vilka som ligger bra i munnen, och så kan du prova att rida på dem.![]()
Hejsan! Vilket bett anser Ni är snällast mot hästens mun. Jag vill gärna köpa ett bett där jag med säkerhet kan veta att detta inte skadar min häst.