Det ska ju vara dags nu..och bb väskan?

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

men ingen bäbis verkar vara på gång. Tänk om man hade vetat att just i dag skulle den komma!
Har fått sånn huvudvärk under natten och i dag så föresten kan bäbis nog vänta någon dag till så den kan gå över, har nog inte haft huvudvärk på över ett halvår och så kommer den nu......

Åh bb väskan är ju ett jätteproblem. Jag som alltid ska ha med mig allt får ju inte plats. En stor väska har jag plockat fram men jag skulle nog behöva 2 eller 3 till om jag ska få plats med alla saker till mig och lite till bäbis...... Så hjälp mig nu och säg vad man verkligen behöver ha med sig i sin väska till bb!!!
 
Sv: Det ska ju vara dags nu..och bb väskan?

Jag har packat:

Att ta med till BB


• toalett- /hygienartiklar
• kläder för hemresa – corona
• kläder för hemresa – bebis
• amnings-bh + inlägg
• strumpor
• trosor
• cerat
• penna + papper
• bok att läsa
• frukt / godis
• bindor (rejäla…nattbindor)
• kamera + film/minneskort
• bilbarnstol
• blöjor
• napp
• babyfilt
• journalen
• patientbricka
• legitimation
• parkeringspengar

Sen rekommenderade BM att man skulle ta med innetofflor också, så de ska med när vi åker :)
 
Sv: Det ska ju vara dags nu..och bb väskan?

Ingen bebis på väg här heller by the way.
BF+4 idag.

Jag hade bruna (blodblandade?) flytningar inatt.
Hade även någon form av förvärkar. Som mensvärk fast kraftigare, som kom och gick, kom och gick...
Hoppas det drar igång snart.

Väntan, oron och rädslan är ju snart helt olidlig... :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
561
Senast: Fideli
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 237
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 647
Senast: manda
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 659
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp