Det roligaste/bästa lydnadsprogrammet jag sett

Finns så många fina Freestyle/Helelwork to music filmer. Denna är inte alls lika avancerad men man ser verkligen glädjen hos både matte och tax.

Jag är väl tråkig men jag tycker inte alls det där freestyleprogrammet känns kul. Visst, coola tricks här och annars rätt trist. Hjärt-lungräddningen var väl det enda som jag verkligen gillade!

Jag är väl tråkig men jag tycker inte alls det där freestyleprogrammet känns kul. Visst, coola tricks här och annars rätt trist. Hjärt-lungräddningen var väl det enda som jag verkligen gillade!

Jag håller med dig! Fick det skickat till mig för ett tag sedan för att det skulle vara så häftigt. Tycker att programmet är rätt trist, hunden ser inte ut att tycka att det är jättekul och ja, det enda som var intressant och annorlunda var själva hjärt-lung räddningen men resten tyckte jag var rätt blaha.
Bara i helgen när jag tävlade Heelwork tittade jag på klass 3 i freestyle och det var betydligt fler program på den tävlingen som var mer underhållande än just den som länkats till här.

Ah jag trodde av titeln det var tävlingslydnad det menades inte freestyle.:rofl: Men det är ju faktiskt lydnad i freestyle också även om det är på ett lite annat sätt. Så jag berättar ändå om min kompis hund som i lydnadsklass 2 på fjärrdirigeringen gjorde "sitt vackert" istället för vanliga sitt. Måste sett underbart ut och poäng fick de iallafall eftersom han satt likadant vid alla sitt :D

Ah jag trodde av titeln det var tävlingslydnad det menades inte freestyle.:rofl: Men det är ju faktiskt lydnad i freestyle också även om det är på ett lite annat sätt. Så jag berättar ändå om min kompis hund som i lydnadsklass 2 på fjärrdirigeringen gjorde "sitt vackert" istället för vanliga sitt. Måste sett underbart ut och poäng fick de iallafall eftersom han satt likadant vid alla sitt :D
Har en kompis vars hund införde momentet "rullande under gång" helt plötsligt under rasmästerskapen.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
315
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: MML
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 016
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattungen på Ölandsbron
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023