Det nya tillskottet

C

citra

Vi har fått ett nytt tillskott i familjen.
17888947.jpg

Totalt onödigt, men det här är Sixten och han är 6 veckor gammal.
Jag & Karln väntar otåligt på att få hem honom, vi är redan kära :love:

Sv: Det nya tillskottet

KATTUNGE!

jag KOMMER att bli crazy catlady... nej kissebild ska inte vara på kisseforum, där kollar man ju aldrig! det ska vara här så man blir glatt överraskad :D

Jag har en katt som är nio månader nu, och preciiis lika söt som när han var liten :D

Jo, visst, men jag ansåg inte att den nödvändigtvis var tvungen att vara där. Det rör inga frågor utan är bara en bild. Men Moderator får gärna flytta den om det är önskvärt.

CarolineB & Tindra; Jättesöt är han, och med lika blå ögon i verkligheten. Fångade mig direkt :love:

Jo, lite så tänkte jag också, vill ju visa heela världen hur underbar han är :D

Naw, jag hoppas Sixten är söt för alltid :D

Jo, visst, men jag ansåg inte att den nödvändigtvis var tvungen att vara där. Det rör inga frågor utan är bara en bild. Men Moderator får gärna flytta den om det är önskvärt.
Jag är en gammal gnet, och hävdar att forumsreglerna redan har en självklar tolkning.
Saxar från den nålade tråden på ÄU;
>>* bilder på era djur ska vara på häst- eller djurforumen<<

mmm.. fast de blå ögonen kommer nog byta färg när han blir äldre :p har för mig att det är så iaf, moster hade en liten pys som din med blå ögon men när han blev äldre blev de gula ...

Jo, fast vi hoppas givetvis att han får behålla dem, pappan har kvar sina så :love:

Guldaskig: Japp, Sixten. Tycker det passar honom så klockrent!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
599
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
841
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
3
· Visningar
481
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 221
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar