Det funkar inte längre att högerklicka på notiser

Magiana

Trådstartare
Jag upptäckte nyss att jag inte längre kan högerklicka på notiser för att öppna i ny webbläsarflik. Det måste jag kunna göra för att inte missa något.

Vad är det som har hänt?

Jag upptäckte nyss att jag inte längre kan högerklicka på notiser för att öppna i ny webbläsarflik. Det måste jag kunna göra för att inte missa något.

Vad är det som har hänt?
Det fungerar för mig, det låter som det kan vara problem med webläsaren, har du testat att starta om/tömma caschen?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 550
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 909
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar