Det blev en valp!!

Nixehen

Trådstartare
Igår small det, efter den enorma besvikelsen i torsdags (tidigare tråd) så satt jag och skannade blocket efter andra valpar. Hittade en annons där grabbarna var leveransklara i dagslåget och igår for jag så dit och kikade. Och naturligtvis kom jag hem med en valp!!

En 10veckor gammal Amstaff kille, energiknippe till tusen och tuff som få. Tillåt mig att presentera: Optimus Prime

Bildbomb!!
25019_1238274719.jpg

Stolt matte

69794_1238274864.jpg

Järngänget här hemma: F.v Rimbo, Optimus, Muschi

89513_1238274956.jpg

Ännu en bild på stolt matte med underverket

26474_1238275015.jpg

Jamen kolla det ansiktet!

21576_1238275392.jpg

Första pinkepausen - gäller att kolla om det finns någonting ätbart ju!

Han är inte bara vacker, dessutom är han redan som 10veckors valp en otroligt modig, självsäker och klok hund.
Helt underbar!

/Nixehen - som svävar på moln

Sv: Det blev en valp!!

Grattis, men jag kan inte låta bli att tycka att du bör kontakta den andra "säljaren" och påtala det mcyket olämpliga i h*s uppförande. Man låter inte en spekulant köra 60 mil i onöda och dessutom få sitta och vänta.

(Faktura på bensinkostnad vid dålig förklaring?)

Han heter Optimus Prime! ^^
Selen har jag fått av min Svärmor så vet tyvärr inte vart den är köpt.. =/

Jag har försökt få kontakt med henne sedan i torsdags, telefon, mail, sms - inget svar på någotdera.. Kommer nog aldrig förstå varför, men orkar heller inte bry mig längre - nu har jag ju min lilla gullegris att lägga all energi på! :D

Tack!
Jo han är renrasig, dock har inte mamman stamtavla så han blir ju reggad som blandis tyvärr.

Va kul att du fick dej en kille till slut o att allt e bra :) Va söt han är btw :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka