Det blåser

dee79

Trådstartare
Hur gör ni när det blåser? Min lille kille tycker att det är grymt obehagligt då han tappar andan. Det blir svårt att vara ute då om han inte ligger i vagnen och det vill han bara när han sover. Han vill i övrigt vara med och se allt.

Sv: Det blåser

Min kompis dotter var likadan och hon hade regnskyddet på. Det regnskyddet är helt genomskinligt vilket gör att barnet ser hyfsat bra ut genom det. Men tyvärr har inte alla vagnar ett sådant så det kanske inte passar till er vagn.

Kan tilläggas att hennes dotter hade en period på 2 månader som var på tidiga våren när det inte var varmt ute.

Min dotter var likadan som liten och vi har också ett genomskinligt regn/vindskydd till vagnen ( en urban jungle ) som vi använt ofta när det har blåst.

Det har dock "växt" bort ju äldre hon har blivit :)

Jag vet faktiskt inte om det fins ett sånt regnskydd, är en ärvd vagn, Emmaljunga iofs. Nu dröjer det ju inte innan vi kommer att byta till sittdelen ändå och då kommer han ju att se mer. Hoppas att han uppskattar vagnen mer då.

Det kommer att växa bort, men det skulle vara skönt att komma ut och njuta av våren nu efter den här gräsliga vintern! Blir nog bättre när det blir ännu varmare också :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 597
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 928
Senast: G-uldlock
·
Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
1 249
Senast: Humla
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 689
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar