O
Opi
Jag föll pladask för din utstrålning, nyfikenhet och din underbara fina ansikte. Jag blev blind och såg inte tecken som nu i efterhand säger så mycket. Men jag ångrar inte att jag köpte dig och jag tänker kämpa för att du skall bli frisk, du förtjänar det och jag också! De sa du var lat, men du hade ont. Dina istadiga anfall var skrik på hjälp. Vi provade allt simning, tillridning, massage och åtskillliga veterinärbesök för att finna ett svar. Trots smärta och elände med sjukhagar, kot- och knäledsinflammationer, åtskilliga veterinärbesök, operation så är du fortfarande gladast i stallet och gnäggar varje gång du ser min bil. Jag älskar dig! Du kämpade på med din smärta utan ett halt steg. Många är förbryllade över detta och jag är ledsen att jag inte åkte till rätt veterinär tidigare och att jag inte fattade tidigare. Du får förlåta mig! Du har varit tapper kämpe med din smärta som du haft länge (innan jag köpte dig) och efter operationen. Du skall se det blir bra! Vet att du hade ont igår och det smärtar mig för det är hopp-förtvilan om vartannat hela tiden men tids nog får vi veta... Och vi måste hålla hoppet uppe eller hur min älskade lilla kuse! Kämpa på så skall vi se tillbaka på dessa jobbiga två år och känna som om det bara var 2 månader av våra liv! När vi flyger över hindren igen...