Den obegripliga tävlingsdatabasen...

kopparberg

Trådstartare
Har inte tävlat på över ett år, men nu är det dags för fölvisning och eventuell stamboksföring av stoet. I allafall så anmäls ju allt på tävlingsdatabasen, och jag var just inne och kompletterade min anmälan.

Men det ser ut som om jag har ett plussaldo?! :confused:

Jag anmälde fölet till fölvisning och betalade in anmälningsavgiften för ett par veckor sedan. Nu kompletterade jag min anmälan med att anmäla och betala för stoet (vill ha exteriörbedömt). I allafall så gjorde jag inbetalningen för stoet idag, och den betalningen kan ju omöjligt vara bokförd på tävlingsdatabasen.

Nåväl, jag gick in på "min ekonomi" fliken, och där stod det att mitt saldo var 620:-?! :confused:
Avgiften för fölet var "bokförd" och den summan är 310:-. Men saldot var då 620:-, hur 17 går det ihop? Kan det vara så att jag anmält till någon tävling för över ett år sedan, återtagit anmälan och hunnit betala in anmälningsavgiften innan anmälningstiden gått ut?
Jag vet att jag strök mig från någon tävling för över ett år sedan i och med att min häst blev skadad.

Någon som har koll?

Sv: Den obegripliga tävlingsdatabasen...

Under "Min ekonomi" borde du se dina senaste transaktioner, då kan du spåra vad det är för pengar du har. /Lady_S

Senast ändrad:

Jag ser vart jag betalat, och det stämmer. Dock ser det ut som om jag är plus?! :confused:

Då kan du ju gå längre tillbaka i historiken och se vad som hänt efter att du senast låg +/-0?
/Lady_S

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka