Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vår 19-åriga perser har alltid jamat ganska mycket men det har bara blivit värre. Hon bor hos mina föräldrar och ibland flyttar hon till oss när de är bortresta.
Hon vaknar flera gånger på nätterna och skriker och inget verkar hjälpa. Skriker även på dagarna.
Om man jämför med dementa människor så är ju de oftast oroligast på nätterna, kan det vara så även med katter? Kan hon vara mer orolig när hon bor hos oss för att hon inte riktigt känner igen sig?
När mina gör så så brukar jag ta upp dom och sätta mej i soffan och prata med dom samtidigt som jag gullar och gosar och är det på natten tar jag sen med honom in i sängen igen...
Min äldsta fyllde 15 år i tisdags, kanske inte så gammalt men eftersom han var inne på djursjukhuset 3 ggr innan han var 5 veckor för avlivning... så är han gammal...
Det är som jobbigast på natten, jag brukar lyfta upp henne i sängen, hon har ibland svårt att hoppa, och klappa. Men tre sekunder senare hoppar hon ner och fortsätter jama...
Det har åtminstone blivit bättre nu, hon har bott hos oss en vecka nu.
Min tanta (16-år) är ungefär likadan. Hon kan stå i hallen och skrika när vi sitter i soffan (vi bor i 2:a så vi är aldrig såå långt bort), det hjälper inte om man ropar. Går man däremot och hämtar henne och tar upp i soffan så är allt bra och mys igen. Ibland vill hon bara bli upplyft, inget annat duger...
Hon är bara sådär ibland, kan vara "normal" i långa perioder också.
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.