Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tittar på vadå?på sjukhus delar män och kvinnor i alla åldrar rum. Är det bara jag som tycker det är märkligt och lite obehagligt?
som ung tjej att behöva dela rum med betydligt äldre män som tittar?
på sjukhus delar män och kvinnor i alla åldrar rum. Är det bara jag som tycker det är märkligt och lite obehagligt?
som ung tjej att behöva dela rum med betydligt äldre män som tittar?
Draperier finns inte där jag legat. Är korta skärmar som gäller som knappt täcker.Tittar på vad? Draperier, som sagt.
Draperier finns inte där jag legat. Är korta skärmar som gäller som knappt täcker.
Nej, inga draperier. Haft extravak, när någon sitter och tittar på dig hela tiden, och då brukar de sätta dit extra skärmar så de andra ska slippa ljuset. Men inte annars.Inte på någon avdelning alls som du varit på? Alla avdelningar jag legat på har haft draperier. Har dock aldrig legat på psykiatrin. Antar att de korta skärmarna är där av en anledning.
Är inte gratis. 100 kr dygnet, men max 1500 kr i månaden. Så billigt, men inte gratis.Jag låg på ortopeden i en vecka när jag var typ 22. Det var jag och tanter som brutit lårbenshalsen typ. Jag tror dock det bara var kvinnor. Såklart att man inte kan räkna med egna rum, det är ju trots allt gratis att ligga inlagd.
Fast det är ju för maten. Eller? Jag kommer ihåg det så i alla fall.Är inte gratis. 100 kr dygnet, men max 1500 kr i månaden. Så billigt, men inte gratis.
Nej, inga draperier. Haft extravak, när någon sitter och tittar på dig hela tiden, och då brukar de sätta dit extra skärmar så de andra ska slippa ljuset. Men inte annars.
Inte i psykiatrin, men vet inte hur det ser ut i övriga sjukvården här nere i landet.Ok. Men det finns alltså inte att tillgå draperier alls? Utöver psykiatrin, menar jag.
Kanske det iofs.Fast det är ju för maten. Eller? Jag kommer ihåg det så i alla fall.
Nja, avgiften för slutenvård är 100 kr/dygn, om det gäller för maten är mig veterligt inte specificerat. Det är vad det kostar att ligga inne bara.Fast det är ju för maten. Eller? Jag kommer ihåg det så i alla fall.
Det hoppas jag inte, för då har jag fått i mig 1 dl jävligt dyr mjölk och potatissoppa efter min gastric bypassFast det är ju för maten. Eller? Jag kommer ihåg det så i alla fall.