Dela mobilens internet till annan mobil

Niyama

Trådstartare
Vet att man kan dela till dator, men visst borde det gå till en annan telefon också? Jag kommer vara där jag inte har mottagning övht, där närmsta ställe med mottagning är flera mil bort. Telia, som jag inte har, ska dock funka och finns andra telefoner där som kan dela, om det nu funkar att göra så?
 
Jag har delat till andra mobiler/surfplattor mm genom att skapa en hotspot med min mobilen. Så det ska inte vara några problem vad jag vet. Wifi som wifi.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Cattis_E
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 349
Senast: sjoberga
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skal/regnjacka för vandring.
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tävling i julsnaps

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp