Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I vintras när jag gick till Varsambutiken, för att köpa broddar och nya gummipluppar till mina kryckkäppar såg jag min drömjulklapp och provsatt den. Det skulle jag INTE ha gjort... - VILL HA!
Det beror kanske vad man har för kroppsliga problem . Min kropp passade den perfekt, när jag fick in känslan/balansen. Expediten fick hålla i mig en stund, men sen bara satt jag där i en halvtimme tills den andra expediten kom tillbaka från ett lager ett par km bort med extrapluppar till kryckkäpparna. Undrar om jag kan behöva extrapluppar i vinter med, så jag kan ha vägarna förbi...
I Oslo råkade jag få syn på en sadelhållare, som gör att jag nu har en riktig sadel som skrivbordsstol. Det kanske inte är perfekt, men jag prövar en tid.
Hundavel & Ras Vill tillägga till det @Kajsalisa skrev om uppfödarutbildning: SKK har en bra sådan, som man kan gå oavsett om man har fött upp, tänker...
Hästmänniskan Min gamla stallägare sa samma.. "hade en häst och den var skadad. Köpte en till för att få något att rida men sen blev den också skadad"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.