Dekorativ sadelhållare

Butros

Trådstartare
Att ha en sadel som prydnad eller stol tycker jag skulle vara trevligt. Vet någon var man t.ex. kan få tag på en sadelhållare som den på bilden nedan?

Är det kanske någon som använder en sadel som pall, och kan ge tips? Gärna bilder tack!

62058_436362983194_532708194_5149770_8205560_n.jpg

Sv: Dekorativ sadelhållare

Jag har sett barstolar med sadel som sits, vet dock inte om det är ett hemmabygge eller om det finns att köpa.

En googling på Saddle bar stool gav en del intressanta resultat. :)

I USA verkar det finnas en ställning att köpa för 350 dollar, på den får du hänga din egen sadel. :)

Tufft :)

Då vet vi var vi kan göra av alla hööks-westernsadlar och andra w-sadlar i samma kvalitét som finns på marknaden ;)

Off topic

Älskar din avatar Butros :rofl:

Tack så mycket! Jag sökte på fel ord och hittade mest skåp som också var sadelhållare.

sånna är ju hemska att sitta på

Det beror kanske vad man har för kroppsliga problem ;). Min kropp passade den perfekt, när jag fick in känslan/balansen. Expediten fick hålla i mig en stund, men sen bara satt jag där i en halvtimme tills den andra expediten kom tillbaka från ett lager ett par km bort med extrapluppar till kryckkäpparna. Undrar om jag kan behöva extrapluppar i vinter med, så jag kan ha vägarna förbi... :angel:

I Oslo råkade jag få syn på en sadelhållare, som gör att jag nu har en riktig sadel som skrivbordsstol. Det kanske inte är perfekt, men jag prövar en tid.
s.laugh.gif

Liknande trådar

Hemmet Sambon och jag är båda hopplösa på att få tvätten från hängställningen till garderoben/byrå med lådor... Vi har inte torktumlare så...
2
Svar
23
· Visningar
1 156
Senast: Svartkatt
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123
Skola & Jobb Jag är på jakt efter en ny jobbväska, och det känns som en djungel... Väskan jag har nu är en ryggsäck från Fjällräven, vilken snart...
Svar
10
· Visningar
599
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar