Dekaler på bilar?

-Remont-

Trådstartare
Någon som kan lite lagar kring sånt?
Då tänker jag främst på dekaler i fram och bakruta, ni vet en sån remsa som går längs med hela men som inte är så bred.
De flesta har olika bilmärken eller tatueringsmotiv.

Det är inte läge nu, men jag har i åtanke en sån dekal (dock med lite mer professionell inriktning) och funderade på hur mycket det får "skymma sikten".

Sen funderade jag på om det är någon som har ett sånt intresse och råkar veta om det finns någonstans man kan specialbeställa dekaler utifrån en egen design.
 
Sv: Dekaler på bilar?

På dekaltrim kan du beställa och designa steamers själv. Vet inte hur pass stora dom får vara dock men har aldrig hört talas om att någon har haft problem med det.
 
Sv: Dekaler på bilar?

Designar du själv så är det väl bara att knalla in på ortens reklambyrå och beställa?
 
Sv: Dekaler på bilar?

På bakrutan kan jag inte tänka mig att det finns några restriktioner. Att jag tror så beror på att det är ju inte olagligt att lasta bagageutrymmet fullt så att man inte ser något genom bakrutan. Sen finns det ju gott om fordon utan bakrutor också.
 

Liknande trådar

M
Hästmänniskan Ja jag är en dålig medryttare. En av dom som ofta ställer in när jag sagt att jag ska rida. En sån som i perioder inte orkar med. Men...
2
Svar
36
· Visningar
5 569
Senast: emlem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp